vrijdag 20 december 2019

Annefien van Eck

"Annefinica" 

"Annefinica"
Geschilderd met acryl op doek,
80 x 80 cm.

CV

Ik ben Annefien van Eck, geboren in 1954, ben nu dus 65 jaar. In 1957 werd ik getroffen door polio, ik zou volgens de artsen overlijden, maar zie ik ben er nog, meer dan 60 jaar later. Ik ben ernstig lichamelijk gehandicapt door de polio, rolstoel gebonden en kan onder meer mijn linkerarm en hand niet gebruiken. Ik schilder en schrijf zolang ik mij kan herinneren, dit om mijn handicap te verwerken, een goede plaats te geven in mijn leven. Ik schilder en schrijf ook omdat het mijn passie is. Ik houd van uitdagingen, bv. wedstrijden. Ik maak ook wel herinneringswerken voor mensen die zijn gestorven, momenteel werk ik aan een kleurboek van Annerveenschekanaal. Ik ook 2 bundels gemaakt over mijn leven met een handicap, in deze werken gedichten met bijpassende schilderijen, een ontwerp voor een rotonde, enz. enz.

klik op de onderstaande foto om het gehele schilderij te zien...



0 reacties:

Een reactie posten

 

Copyright 2019 Domino Design, rechten van de schilderijen liggen bij de kunstenaar Made by Domino Design

Dit is een eenvoudige site bedoeld om de kunstwerken in beeld te brengen die gedoneerd worden voor de kunstveiling voor Geuko, die de behandeling van Geuko mede mogelijk maakt. De kunstenaars worden in beeld gebracht met hun schilderij en hun CV.