dinsdag 17 december 2019

Alida Stol-Helmantel




Ik ben Alida Stol- Helmantel, 54 jaar, getrouwd, moeder van een dochter, schoonzoon, zoon , schoondochter en oma van een kleindochter en een kleinzoon.
Na jaren niet meer te hebben geschilderd ben ik tijdens mijn borstkanker behandeling in 2015 /2016 weer begonnen met schilderen.

Het schilderen geeft me veel voldoening !
Omdat ik als geen ander weet hoe belangrijk gezondheid is draag ik graag mijn steentje bij aan deze mooie actie voor Geuko!!!

klik op de foto's hieronder om het gehele kunstwerk te zien:





0 reacties:

Een reactie posten

 

Copyright 2019 Domino Design, rechten van de schilderijen liggen bij de kunstenaar Made by Domino Design

Dit is een eenvoudige site bedoeld om de kunstwerken in beeld te brengen die gedoneerd worden voor de kunstveiling voor Geuko, die de behandeling van Geuko mede mogelijk maakt. De kunstenaars worden in beeld gebracht met hun schilderij en hun CV.