vrijdag 6 december 2019

Annemiek Petrusma Eekhout


“Chihuahua”


“Chihuahua”
formaat 73 x 55 cm.
Acryl op schilderpapier

“Bizon”
formaat: 70 x 50 cm.
Acryl op schilderpapier

“Mier”
 73 x 55 cm.
Acryl op schilderpapier

CV


Mijn naam is Annemiek Petrusma Eekhout. Ik ben 37 jaar en kom uit Rotterdam. Ik schilder en teken mijn hele leven al. Het is een grote hobby van mij. Naast deze hobby zijn dieren erg belangrijk voor mij, vandaar dat dieren dan ook vaak het onderwerp van mijn werk zijn. Verder fotografeer ik ook en maak en of beschilder ik 3D-objecten zoals geboortestoeltjes, draadfiguren en figuren van hout.

Contact


Annemiek Petrusma Eekhout
annemiekpetrusma@gmail.com
http://miekart.jouwweb.nl
Pinterest
http://pinterest.com/annemiekeekhout

klik op onderstaande foto's om de schilderijen in z'n geheel te zien...






0 reacties:

Een reactie posten

 

Copyright 2019 Domino Design, rechten van de schilderijen liggen bij de kunstenaar Made by Domino Design

Dit is een eenvoudige site bedoeld om de kunstwerken in beeld te brengen die gedoneerd worden voor de kunstveiling voor Geuko, die de behandeling van Geuko mede mogelijk maakt. De kunstenaars worden in beeld gebracht met hun schilderij en hun CV.