dinsdag 10 december 2019

Ernie Rozenga

“Duif”


“Duif”
Originele prijs: € 285,00
Formaat 24 x 24 cm  (excl. blauwe houten lijst)

CV


Mijn naam is Ernie Rozenga, geboren 7 februari 1952. In mijn vrije tijd heb heb ik diverse kunstcursussen gevolgd en een twee-jarige certificatenopleiding op Academie Minerva Groningen. Tevens heb ik houten lijsten leren maken t.b.v. mijn schilderijen.
Mijn stijl is realistisch. Ik werk met aquarel en acryl. Onderwerpen zijn o.a.stadsgezichten en stillevens.
Mijn nieuwste uitdaging is het schilderen van de natuurelementen rondom zee, lucht, branding, vogels, strand

Ernie Rozenga

klik op de foto's hieronder om het schilderij en de foto in z'n geheel te zien...



0 reacties:

Een reactie posten

 

Copyright 2019 Domino Design, rechten van de schilderijen liggen bij de kunstenaar Made by Domino Design

Dit is een eenvoudige site bedoeld om de kunstwerken in beeld te brengen die gedoneerd worden voor de kunstveiling voor Geuko, die de behandeling van Geuko mede mogelijk maakt. De kunstenaars worden in beeld gebracht met hun schilderij en hun CV.