maandag 9 december 2019

Clary Pascal-Jonker

Clary Pascal-Jonker


Keramiek Atelier Crea Rosa

Mama Mummi

40 x 30 cm.
Keramiek
Originele prijs € 100,00

Bloemen schilderij

38 x 38 cm.
Keramiek
originele prijs: € 100,00

Lucht

30 x 30 cm.
Keramiek
originele prijs: € 75,00


CV


Mijn naam is Clary Pascal-Jonker.
Ik ben in 1972 geboren in Groningen.
Zo’n 15 jaar geleden ben ik lessen gaan volgen bij een keramist en heb ik les gehad op het Kunsten Centrum in Groningen.
Bijna 5 jaar geleden ben ik voor mij zelf begonnen en geef ik workshops in het vormen van klei tot keramiek.

Contact


Clary Pascal-Jonker
Kerkstraat 154
9745 CM Groningen
06 - 40655846
keramiekateliercrearosa@hotmail.com
http://keramiekatliercrearosa.nl
Facebook pagina
Keramiek Atelier Crea Rosa
Instagram
Keramiek Atelier Crea Rosa
Pinterest
Keramiek Atelier Crea Rosa

klik op onderstaande foto's om het gehele kunstwerk te zien...





0 reacties:

Een reactie posten

 

Copyright 2019 Domino Design, rechten van de schilderijen liggen bij de kunstenaar Made by Domino Design

Dit is een eenvoudige site bedoeld om de kunstwerken in beeld te brengen die gedoneerd worden voor de kunstveiling voor Geuko, die de behandeling van Geuko mede mogelijk maakt. De kunstenaars worden in beeld gebracht met hun schilderij en hun CV.